سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دستگاه خانگی ساخت لمینت متحرک دندان+خمیر و قالب گیر آماده

قالب گیری و ساخت ترو اسمایل در خانه
صفحه خانگی پارسی یار درباره

پله به پله مراحل انجام لمینت دندان اسنپ اسمایل 2024

    نظر

قالب گیری اجرای لمینت دندان ترو اسمایل حداقل چند ساعت و حیتی 24 ساعت نیاز دارد حیتی بعد قالب گیری هم باید مدتی یعنی چند روز در خانه آن را قرار بدهید تا با نحوه استفاده آن بیشتر اشنا شوید  یکی از سوالات زیادی که بسیاری از ما میپرسند عم آن است که عمر همه محصولات یک سال است البته میتواند کمتر هم باشد یعنی اگر درست نگهداری نشود میتوان عمر پایین تری هم از ان انتظار داشته باشید.

 

 

مراحل انجام لمینت دندان اسنپ اسمایل

 

 

 

مراحل انجام لمینت دندان اسنپ اسمایل :

لمینت دندان چگونه ساخته میشود:

معاینه توسط خودتان: در این مرحله، خودتان شخصا وضعیت دندان‌های شما را بررسی نمایید و ببنید بیماری لثه یا مشکل خاصی دارید اگر بلی پس این محصول مناسب شما نیست

آماده سازی قبل قالب گیری خرید لمینت ترو اسمایل: در این مرحله، لوازم قالب گیری را اماده نمایید بری مثال کاسه اب جوش یا در صورت نیاز در قابلمه ای روی گاز اب جوش اماده نمایید و ابزار های دیگر مثل اینه خلال دندان چاقو قیچی یا ابزار دیگری که خوتان نیاز دارید کنار دستتان باشد

قالب گیری نهایی: در این مرحله، باید قالب گیری را خودتان انجام بدهید یعنی صفر تا صد کار را خودتان تنهایی باید به سرانجام برسانید یعنی خمیر را در اب جوش بگذارید زمانی که نرم شد داخل قالب گیر قرار بدهید و بعد همان قالب را بر روی دندان خود بهع مدت چند ثانیه قراربدهید و مقداری هم فشار بدهید تا کاملا جاشود البته بدون نیاز به قالب گیر هم میتوانید انجام بدهید که فیلم قالب گیری لمینت متحرک بدون قالب گیر در گوگل موجود است.


 

 

 

ساخت لمینت دندان متحرک ترو اسمایل سخت است یا اسان tru smile: 

در مرحله قالب گیری ترو باید دقت انجام گیر،معمولاً مدت زمان آماده شدن لمینت موقت ، بین 1 تا 5 ساعت   طول می‌کشد که در این مدت شما می‌توانید قالب گیری کنید و لمینت را بعد قالب گیری اصلاح نمایید چون درست کردن لمینت همانند ساختن یک مجسمه است که باید در ساخت آن بسیار دقت گیرد اگر مراحل قالب گیری را در فضای مجازی مشاهده کردید دیگر نگران نباشید البته بهتر است ابتدا برای تست یک فک را قالب گیری کنید و هیچ وقت دو فک را هم زمان قالب گیری نکنید.


 

لمینت دندان ترو اسمایل

 

 

سخن پایانی :

لمینت دندان ترو اسمایل جزء خدمات دندانپزشکی محسوب نیمشود،این یعنی گزینه درمانی نیست. او شما باید در خانه به وسیله قالب گیری گفته شده آن را نصب کنید،  بنابراین نگران نباشید. ما درسایت خود ترو اسمال معرفی می‌کنیم. در صورت نیاز به مشاوره و قالب گیری و نمونه کارهای بیشتذ به آدرس http://www.libfuture.ir مراجعه بفرمایید.